El Programa Galicia Exporta Empresas del IGAPE cofinancia las acciones de promoción exterior de Grupo Femxa

logos de xunta e igape en relación a las transformación digital

El IGAPE, Instituto Galego de Promoción Económica, dentro de sus medidas de promoción exterior de las empresas gallegas, convocó las «Axudas para a execución de accións de promoción exterior das empresas galegas (Galicia Exporta Empresas), cofinanciadas polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do Programa Operativo Feder Galicia 2014 – 2020«, de las cuales Grupo Femxa ha sido beneficiaria, según resolución de fecha 14/09/2019.

Estas ayudas se financian en el marco del programa operativo Feder Galicia 1420, con los siguientes objetivos:
    1. Obxectivo temático 03: mellorar a competitividade das pemes, do sector agrícola (no caso do Feader) e do sector da pesca e a acuicultura (no caso do FEMP).
    2. Prioridade de investimento 03.04: apoio á capacidade das pemes para crecer nos mercados rexionais, nacionais e internacionais e nos procesos de innovación.
    3. Prioridade de investimento 03.04: apoio á capacidade das pemes para crecer nos mercados rexionais, nacionais e internacionais e nos procesos de innovación.
    4. Obxectivo específico 03.04.03: promover a internacionalización das pemes.
    5. Actuación CPSO 03.04.03.01: apoio á promoción da cultura da internacionalización, apoio ao incremento da presenza nos mercados exteriores, establecemento dunha estratexia de posicionamento internacional de Galicia aliñada coa Estratexia Horizonte 2020 da UE.
    6. Campo de intervención 066: servizos de axuda avanzados para pemes e grupos de pemes.
    7. Liña de actuación 15: promoción da cultura de internacionalización, presenza nos mercados exteriores, estratexia de posicionamento internacional de Galicia, aliñación coa axenda estratéxica Horizonte 2020 da UE.

 

Galicia_Exporta_Empresas_Igape_grupo_femxa

 

Formalmente, se ha reflejado en una subvención con los siguientes datos:

  • Nombre de la operación: IMPLANTACIÓN DE UN SISTEMA DE SOLICITUD DE PLANES FORMATIVOS
  • Importe da subvención: 42.534,80 €
  • Modalidade da subvención: a fondo perdido
  • Importe subvencionable: 60.764 €
  • Importe cofinanciado con fondos Feder (80%): 34.027,84€
  • Custo total da operación: 60.764 € €
  • Puntuación acadada: 55 puntos

 

El proyecto va a consistir en una campaña de publicidad en Medios, y la asistencia a los siguientes congresos:

  • EXPOELEARNING VIII EDICIÓN. CONGRESO INTERNACIONAL Y FERIA PROFESIONAL.
  • SALON INTERNACIONAL DE POSTGRADO Y FORMACIÓN CONTINUA.

 

Comparte:
Chema García Seijo
jseijo@femxa.com

Apasionado del marketing y la teleformación, encuentro en Femxa el caldo de cultivo adecuado para que prosperen formaciones interesantes y artículos en los que poner en común ambas pasiones. La fotografía y la gestión de comunidades online complementan mi perfil y me ayudan a llevarte a través de las redes corporativas de Femxa, guiándote hacia el perfil profesional que buscas.

Publicar un comentario